Tuesday, May 21, 2013

BBM 3410 DIHATIKU (VIDEO)

assalamualaikum w.b.t.......

hellooo everybodyyyyyyyyy.. aku orang baru kat sini.. first time ni berblogger... debor-debor rase diri ini.. hahaha (poyo gila)
kenapa aku berblogger? sebab tugasan aku kena buat blog... nak tak nak aku kena buat jugak la kan... markah tuuuuu~~ lagi satu boleh la aku explore benda-benda baru tentang teknologi walaupun tak berapa nak baru kennnn~~ 

oklah.. nanti apa-apa aku update kat sini la ya.. sekarang tak ada idea.. anyway... nice to know all of u... kalau aku ada buat salah silap maaf la ya.. aku budak baru.. huhuhu


          jom kawan-kawan terjah koleksi video yang aku buat dengan rakan setugas aku.. hahahA



                       
                           ni video pertama yang kumpulan aku buat 



              ha.. ini pula video seram kami.. seram ke?? jom saksikan baru tahu seram tak seram




       next video tanpa wajah.. lawak gila ... tak nampaklah muka kami yang handsome dan cantik ni kan tanpa wajah jadi tak ada wajah la maknanya.. hahaha



     kalau korang nak tahu.. inilah video terbaru kami.. tengok jangan tak tengok
      video ni pasal sindir menyindir je .. aku sindir kau, kau sindir aku...



              eh eh.. ada lagi... aku janji ni yang last ukay.. hahaha.... jangan bosan taw.. video simple je

                                                SELAMAT MENONTON SEMUA 

No comments:

Post a Comment