Tuesday, May 21, 2013

Tesis Oh Tesis

assalamualaikum w.b.t ....

hai korang ... hahaha... aku lagi aku lagi... tak kisahlah aku nak cerita jugak.. aku dapat projek tahun akhir yang agak susah dan agak mencabar.. kenapa aku cakap macam tu???? sebab penyelia aku ni susah sikit, banyak kerenah taw.. haiii banyak kali jugak aku kena edit tesis ni.. tapi tak apa semua ni ujian buat aku,aku boleh buat. aku buat tesis pasal pengcampuran kod dalam majalah dan aku mengkaji majalah ujang... aku kejar ke sana sini mencari buku ujang dan alhamdullillah aku dapat jugak.. then aku terus meroyan dengan tesis.. huhuhu

wah.. edit punya edit.. print punya print dan akhirnya tesis aku dah dijilidkan.. alahamdulillah dengan izinNya akhirnya semua dah selesai.. tesis aku dah selamat berada ditempat yang sepatutnya... bangganya aku dapat siapkan semua ni dengan jayanya.. penat lelah aku selama ini membuahkan hasil.

 terima kasih kepada emak aku kerana banyak memberi dorongan serta nasihat kepada aku selama ini.







No comments:

Post a Comment